5 september 2012

Zzzzzz....

Tristan somnade, innan middagen, 17:15 vad gör man???
Stackars liten så trött, men jag och Tristan är lediga i morgon, så ok???

Nikki så duktig att cyckla, hämtade henne från skolan och vi cycklar hem tillsammans. Hon har haft en bra dag i skolan, så duktig! hon är så stolt för hon har en bänk. Tänk hon är bara 5 år! Hon kommer bli något stort, så glad att jag har stabileteten i mina barns liv, och ger dom så mycket av livet, vi har det bra! Mina barn har det bättre än vad jag hade, så lyckats har jag gjort jag är stolt!!!

Nu pasta sallad och ska titta på True Blood det sista avsnittet för 5 säsongen har försökt att spara på det avsnittet, men vill se men får sen vänta länge på 6 säsongen, hållt ut nu så titta på det i kväll eller? hummm...

Tyrese redo för fotbolls match med hans team. U go man!!!

Later Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar