20 september 2012

Onsdag

Oj vilken dag det varit, jobbets datorer spelar spratt att jag skulle ha varit på 2 olika rundor på samma gång, lite fel kan det ju bli...

Hämtade en glad Tristan från School playgrop, vi tog bussen in till city och jag lämnade Triss med E, i väg något försenad till NVQ intro, massor med papper att fylla i, namn underskrift på mängder, så är det här...
Gick bra, va bara info så snart blir det utbildning, så jag måste plugga upp mig, ska köpa en bok som kan vara till nytta. Har en läxa att göra massor med frågor att kryssa i och jag säger bara omg!!!

På eftermiddagen kom huvudvärk, lite varm, lite lite feber, så vilat mycket, tittade på sista avsnittet på Vampire Diary på säsong 3 så jag är redo för säsong 4 nu i okt. Så bra den är!!!

Sen blev det ett bad, så skönt att koppla av och en paracetamol. Och nu jobbar jag natt. Mår lite si så där...

I dag preorder jag iPhone 5, den släpps här i UK på fredag, så glad!

Ledig i morgon, men när jag kommer hem ska jag lägga mig och sova, Tristan ska till Nursery så jag får iaf sova lite ostört, ville ha honom hemma men tror denna mami behöver vila ut.

Mmm over and out!

Cheers Ginger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar