18 september 2012

God morgon!

Har kommit hem från morgon pass, fixat cyckeln, pumpat och skruvat...
Sitter nu med en kopp kaffe och softar soffan, hemma med Tristan, så mys!

Jag sitter och tittar på Jeremy Kyle show, Tristan spelar på IPad, Han vet précis hur allt funkar, går in på youtube och tittar på cars toon och annat...

Tyrese blev man of the match i söndags, och igår fick han hem pokalen så stor! Så stolt över honom.

I morgon har jag mitt NVQ 2 test training, lite nervös är jag, så hoppas på det bästa, just att det är engelska, men det ska nog gå bra!
Mer om det i morgon.
Och Tristan ska till School playgrop, kul för honom för han älskar det, nu är det 09:00-12:00 2 dagar i veckan helt ok och sen har han varit på nursery 2 gånger i veckan har sin sista dag där i början av oktober.

I söndags var det the big north run, så häftigt, såg flygplan flyga över oss så häftigt. Så jag fick låna en bild av Judith så fint! flög lågt över Kenton.

Har jobbat mycket nu, ledig på torsdag men jobbar ju onsdag natt så torsdag kommer inte kännas så ledig? måste ju sova medans Tristan är på Nursery.
Full bokad med jobb nu massa extra i helgen.

Ute skiner solen, fint väder lite kyligt men ok. Mysigt med höst, soppa smakar gott då och varmare kläder på, och mysa lite extra med en filt och med en kopp varm choklad.

Har lite och grubbla på, men jag är ok!

Later! Cheers Ginger

Grattis Ty

Tristan vill me styla!!!




Flygplan over Newcastle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar