29 september 2012

God morgon!

Solen lyser över Newcastle, fin morgon men otroligt blåsigt, windy...

Jag har ett par begie byxor som är baggy stile, när jag är hos tanterna så varje gång jag har på mig dom så säger dom jag håller på att tappa byxorna, dra upp dom, fnissar alltid och säger att dom ska vara så...

I morse när jag var hos B, va på väg hem så hon står alltid i fönstret och vinkar bye bye, så denna morgon stog hon där och viftade på händerna och försökte säga något, så jag gick tillbaka upp i fall om det var något viktigt. Kommer upp och hon säger du tappar byxorna hihihi kunde knappt hålla mig för skratt, så funderar på att inte ha mina baggy style byxor till jobbet, samma story over and out hihihi, dom är så underbara!

Tack för morgon kaffet Miss B.
Tar alltid lite extra tid på morgonen.

Nä nu är det dax för mig att vila en stund.

God natt!

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar