26 september 2012

Non stop rain..

I 3 dagar har det regnat non stop, oväder, storm med regn och översvämmningar, och jag ute på jobb med cyckel, så hemskt! så blöt jag varit men bitit ihop än då..
Blev badet efter allt jobbande, så mys, totalt överaskad att jag inte blivit förkyld.

I dag är det uppehåll, skönt!
Jobbar extra nattshift i kväll, det är ju bara att köra på nu med jobb.
Jobbar så mycket nu...

Nu sitter jag med en värmande kopp kaffe och tittar på min favvo show, Jeremy Kyle show.

Mina tankar är jobbiga önskar jag kunde stänga av och bara gå lite tillbaka och göra det bättre, men totalt omöjligt men man kan ju göra det bästa men om inte det funkar vad händer då? Hummm...

Så glad, hade min mami och smsade med igår kväll, tror hon är den enda personen i världen som förstår mig, tack iaf för stunden, saknar dig så mycket min älskade mamma!!

Just nu är allt upp och ner men thats life!

Tristan är i School playgrop, han är så duktig, han pratar så mycket engelska han säger miss you, love you och det värmer mig.

Så i min ensamhet nu, huset är så tyst, men det blir fullt ös när dom kommer hem... Hehehe... Men ändå konstigt utan kidsen. Bara jag och mina tankar.

Har iaf fullt upp... Later..

Cheers Ginger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar