12 september 2012

Hello!

Igår va det en underbar dag, var i Haymarket, möte på kontoret, allt gick bra. Tristan var med mötet, han var så duktig! Till och med somnade i vagnen.

Efter det mötte jag upp E, vi gick på resturang, så mys, så gott det var! och Tristan sov hela tiden, så underbart att bara sitta vi två och prata <3 data-blogger-escaped-br="br"> Vi gick i affärer och jag fick lite nya tröjor, fyndade bra på H&M älskar deras mode! Underbar dag var det i city...

I måndags krachade ryggen, benet tror jag cycklar för mycket, har jobbat extra och dit är det så mycket uppförsbackar, och motvind inte bra, bättre nu men var orolig i går på morgonen men det släppte efter en varm dush, jag hade så svårt att gå, haltat men idag ok.

Just nu är jag själv hemma, ska strax hämta Tristan från skolans playgrop. Han trivs så bra! Och pratar så mycket mera men mer engelska än svenska nu. Men kul att höra nya ord, så sött.

Ska städa senare och jobba, så tacksam att ha ett underbart jobb! Fast trött, inte ledig denna veckan och nästa blir extra jobb och 2 extra nätter. Måste börja spara...

Vill ju börja inreda! Så på fredag när vi har hus besikning, ska jag höra med min landlord om dom kan hjälpa med det, skulle vara kul!

J.K show och kaffe så mys!

over and out ska iväg nu och hämta Tristan...

Later, Cheers Ginger

To days me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar