10 september 2012

Måndag

Phuuu, vilken morgon, låg lite efter i tiden idag på jobbet, blir så lätt hänt när man får kaffe och man pratar en massa. Älskar mitt jobb!
Trafiken har varit galet mycket bilar, bara korsa Kenton Lane omg vilden tid, cycklar som en galning med har jag gjort, riktig duktig på dessa vägar nu, och vet alla genvägar mm, älskar min cyckel!!!

Sista call när jag var färdig så gick jag in på greggs så gott, pizza, dricka, sasuges roll, och caramel donut, så gott! lov it och då billigt.

Nu är jag hemma i ett tomt hus, ska säga upp Tristan från nursery idag nu när jag hämtar honom, känns bra!

Blev ingen ledig dag denna veckan, massor med extra jobb och möte på kontoret i morgon...

Ska dricka upp min kaffe, hämta Tristan sen softa soffan med J.K show sen hämta hem Nikki från skolan efter det blir det Tea time jobb 2 calls, sen middagen ska lagas och säkert läxor med kidsen och kvälls race hehehe...

Tack iaf E för lunchen jag fick till jobbet igår och kaffe på morgonen!

Så trött *gäsp*

Så najs, jag har så mycket planer på G, får veta lite mer om det i helgen.

Ha en bra dag! Cheers Ginger

Hihihihi, skulle behovas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar