24 september 2012

Pricken över i 't...

OMG! vädret idag över Newcastle är oväder, hela natten och dagen, det stormar och regnar non stop!
Jag på cyckel efter natt jobb och har en del morgon rundor att averka, blåsten får tag i cyckeln och det blir läskigt!!! Huva huva...
Så efter allt jobbande denna helg och så mycket mera jobb idag på cyckel plus att jag hämtat hem Tristan och snart Nikki och i mellan lite jobb och sen efter Nikki mera jobb, så det känns så skrattretande, pricken över i 'et, Gud måste spela ett spel med mig el? så utmattad av allt jobb nu så trött!

Undrar hur jag lyckas försova mig på nattshiftet? Vi får snozza på soffan, men 06:00 slocknade jag, 06:50 öppnar jag ögonen och jag får lixom panik, slutar 07:00 hehehe har ju alltid min rutin på jobbet, fixa kaffe mm 06:00 ta lite frisk luft några minuter och borsta tänderna mm... Så jag = trött! måste varva ner med jobb.

Vidare till mina damer på morgonen i ovädret fy va jobbigt det varit!
Skrattretande...

Jag ska ta en varm dush nu, längtar till jag jobbat färdigt för idag, ta ett bad i kväll och krypa ner i min onepice och få sova i min säng.
Jag och ett glas vin i badet i kväll.
Men först jobb, hämta Nikki och lite mera jobb och sen laga middag, jag är sååå trött! har lixom inte sovit igår så jag går på varv nu, tittar ut och jag avlider snart!
Men tänker på kvällen.

Underbart med mina damer på jobbet, så mycket gossip hihihi. Lov it!!!

Telefonen ringde har suttit ett tag och pratat med syrran, så nu är det dax för jobb igen.

Dush/bad i kväll då..
Och
Har börjat läsa Fifty Shades of Grey och jag är fast hehehe...

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar