19 september 2012

A new day!

OMG, så tömd på känslor, är totalt vilsen, men visste att det kunde bli så over and over agine...
Så jag planerade en sak innan och det blev visst som det blev, jag är inte överaskad, jag är van och det är det jobbiga. Jag var så redo att lita och ge ännu en chans, men blev visst lite överkörd igen som vanligt som att det är så naturligt. Men så ska det inte vara! Så vad gör man? ge upp, eller vad, jag har prövat allt! Omg, jag töms av energi, fylls av det negativa, kämpar så hårt men nu står jag i en vägskäl och undrar vilken rikning jag ska ta. Jag måste iaf göra det bästa och lämna saker och ting bakom mig och gå framåt fast jag får dra på denna tunga last, get off me, låt mig fyllas med glädje! Respekt! och tillit!
I höst kommer det bli en förändring, jag är rädd, men jag vet jag kan men vad händer om det förflutna tar över framtiden? Vill inte, jag har gjort så mycket, kämpar så hårt, gör saker som jag aldrig kunnat tro jag skulle göra. Följer drömmar, leker med livet, låt det inte bli som förr...

To day i pray that i am stronger then yesterday, its a new day!!!



Over and out 

Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar