3 september 2012

Lovlig day...

Underbara sol och värme idag med!
Älskar september månad!

Igår kunde jag inte somna efter natt jobb, försökte några gånger men näää... Så det blev att ligga och sola och mysa med familjen, tacos till middag och Tristan blev rakad av Erick, så långa lockar han hade. Ringde syrran och pratade länge, kul att få prata med dig!

Idag efter morgonpasset mötte jag upp Erick och Nikki som var på väg till skolan, Nikki cycklade och hon var så fin i uniformen, och nu börja year 1 var nog spännande, så nu fick hon stå i skolgården i kö och gå in med dom större, så spännande för henne och det till och med pirrade i min mage <3 br="br">
Tristan börjar på onsdag där, i playgrop, så spännande det ska bli.
Ska säga upp Nursery när jag fått mer info i veckan.

Pojkarna är redo för skolan, Tyrese börjar i morgon på kenton School och Robin på onsdag, kommer kännas konstigt att gå tillbaka i vardagen, så stolt över mina kids, och tackar för all hjälp när jag jobbat så mkt, och förändringar händer och det känns toppen!!! Wohooo!!!

Mmm sitter på jobbet, mitt sista 12-17 pass, funkar inte med den tiden nu när kidsen går i skolan, så jag får hoppas på mer kvällar, nätter och morgon pass.

Blir ledig hela 2 dagar irad nu i veckan, så skönt! har inte haft 2 dagar ledigt sen 3 månader tillbaka... Phuuuu..

Underbara väder! hoppas det håller i sig nu!

Spagetti och köttfärssås till middag.

Cheers Ginger





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar