5 september 2012

Tristan...

I morse mötte jag upp E och dom små efter morgon jobb, idag var det Tristans första dag på skolan playgrop heter det, började så bra, han lekte på skolgården, sen gick vi in, han är blyg men började leka på engång, så duktig, va med honom en kort stund, han älskade sandlådan inne.
Sa hej då och gick, han ok, fortsatte leka vidare. Medans andra föräldrar hade lite svårt att gå då dom barnen grät. Så glad att Tristan var ok <3
Kommer hem till ett tyst hus, konstigt juuu... Så det blev kaffe och Jeremy Kyle show mys...

Robins första dag i skolan idag med.
Tyrese trivs bra, Nikki älskar skolan känns så bra nu!
Ser inte Tyrese, fullt upp med skolan bf och fotboll.

Så jag ska säga upp dagis, kostar oss ca 3000kr i månaden och då är han där 2 gånger i veckan 4 och en halv timme. Så slippa den kostnaden känns toppen. Vi betalar skol lunch per barn kostar det ca 100kr i veckan, de ni!
Ibland blir det nog pack lunch för pojkarna då dom har ett fingertryck system på deras skola som man laddar pengar med för lunch, så dom kan välja. För Nikki måste man förvarna en vecka innan vad man väljer.
Men kul att se hur mina kids älskar maten här i UK, böner, sasuges, mm...

Har hämtat hem Tristan, allt hade gått så bra, han var så söt när dom kom i led till grinden, han trivdes bra, så just nu är det 2 gånger i veckan. Perfect!!!
Så på fredag ska vi tillbaka igen. Annorlunda mot Sverige stor skillnad...

Så nu är det bara jag och Tristan mysigt är det. Han behöver verkligen ha lite egentid med sin mami <3
Ledig i morgon wohoooo!!!

Nu ska vi fortsätta mysa!

Cheers Ginger

Undrar om min hund är ok? kom ut och såg honom på stolen hehehe ett gott skratt fick jag...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar