2 september 2012

Sol sol sol!!!

Äntligen är solen och värme tillbaka, underbara Söndag!!!

Natt jobb färdigt för denna vecka. Tog min tid i morse och pratade med Sharon som löste av mig, det var hennes sista pass, hon börjar ett annat jobb, synd nu är det 2st bra personer som slutat och jag kan förstå dom, dom har bil, mera jobb men långa distanser och inte så mkt ersättning i bensin. Så jag är glad jag har min cyckel.

Sen tog jag en stund extra med mina tanter, älskar helgen då jag har tid att stanna lite längre och sitta och prata, så mys. Loggar in och ut under tiden jag ska vara där så jag bjuder på mig själv hihihi... 2 tanter jag jobbat extra hos i veckan vill ha mig på deras shema, underbart att dom uppskattar mig och tycker om mig <3 betyder="betyder" br="br" dom="dom" f="f" ganska="ganska" med="med" mig="mig" mkt="mkt" r="r" underbara="underbara"> Så glad att jag avbokat den tanten som var så nasty, så lättad!
Mitt jobb ska kännas bra att gå till...

Mmm något trött nu, lite svårt att vila, sova när solen lyser, det är ju tip top väder, funderar på att ändå gå ut med dom små och Max till parken.
Tyrese har match idag.
Funderar på att plocka björnbär och göra paj, mumms!

Igår storhandlade jag och Tyrese, han är så duktig! men va visst borta 5 Tim hehehe...

I morgon börjar Nikki skolan <3 br="br"> Hon är så excited, hon börjar year 1.
Tisdag börjar pojkarna, så Tyrese första skoldag i Kenton School year 7.
Robin börjar year 9.

Tristan börjar på Nikkis skola på School Nursery 2 dagar i veckan, hoppas han tycker om det, han älskar Nikkis skola, men tycker inte om inskolningen här, i Sverige tar man ju steg efter steg och får vara med sina barn, men här lämnar man dom på engång och kommer lite tidigare första veckan, men just bara lämna så där och gå, jobbigt, minns hur jobbig det var med Nursery, jag grät många gånger då jag lämnade Tristan. Nu går det ganska bra.

Alla skol uniformer och väskor inköpt mina kids är redo för skolan igen!
kommer kännas konstigt att vara ensam med bara Tristan under veckorna nu. Vardagen is back!

Ha en underbar söndag!

Cheers Ginger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar