22 september 2012

Jäkla skit!!!

Min rygg och ben har totalt krachat idag, hjälper inte att det är kallt ute, har dushat varmt, har inga starka värktabletter, så det blev paracetamol, sprayat med frezz spray och nu vetekuddar under täcket, jäklar va det gör ont, så svårt att gå och jag har massor med jobb inbokat, vet inte hur detta ska sluta???

Hoppas min rygg/ben funkar, laddar inför natt pass, söndag blir tuff, efter natt, 2 st morgonrundor, sen 12-17 sen natt igen måndag kör jag på med 4 morgon rundor och Tea time oj ojoj och jobbar hela nästa vecka hehehe...

Dax att värma på vetekuddar och spraya lite mera, måste ringa läkaren på måndag, behövs hjälp nu om dom kan göra en magnetrönk, min höft är bad really bad! orolig nu, se hur morgon dagen blir...
Ska packa ner vetekudde och frezz spray..

Wish me good luck hehehe

Sen är jag 100% me, jag älskar mina Tattos och percingar, min kropp??? jag är ja fortfarande jag eller???
Människor dömer för mycket efter utseendet why? jag är jag min kropp är min art, take it or leave it!!!

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar