20 september 2012

Naw...

Jag somnade, jag sten somnade, så skönt! Allt var så tyst och jag sov ostört, det händer aldrig hehe...

När jag vaknar av ett klock alarm som E satt på så såg jag ett frukt fat med vindruvor, banan, äpple, och 2 st munkar, snozzade vidare och vaknade sen av mitt eget alarm, då låg jag där under mitt varma täcke, mumsade på frukt och munk, sparade en till Tristan.

Så jobbigt att kliva upp, trött och ute regnade det lite sånt där burr väder.

Men upp och fixa mig för att hämta hem Tristan, han hade haft en bra dag på nursery. I morgon ska han till School playgrop och då tänkte jag följa med och lämna honom.

3 nattpass kvar denna veckan och morgon pass på det. Se vad det blir för äventyr i helgen, jag vill titta på inredning och tapeter, färg mm...
Tj Huges och Wilkinson är 2 underbara affärer här där man hittar massor med fint!

Nu ska jag mysa vidare med Tristan, jag är ledig idag, känns så skönt. Men ändå jobbat natt var hemma efter 07.00. Så ledig vet ja inte om man kan säga, eller?

Ha en fortsätt bra dag! Tack Erick!

Cheers Ginger

Som vanligt är det Jeremy Kyle show med kaffe... Tristan iPad hehehe, yotube och tittar på cars...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar