9 september 2012

Zzzzzz Zzzzzz Zzzzzz

Jag trött mössa nr 1, som jag bäddar får jag ligga...
Har inte sovit denna helg, och tillbaka på jobbet igen...

Ute är det över 20+ sol och värme så underbart men jag sitter inne...

Så vad mer fel kan de gå över denna helg??? Hehehe..

Älskar jobbet men ibland tar jag på mig lite för mkt. Ska ta ut massor med semester snart, har en del planer men det tar jag sen när det är aktuellt.

Snälla snälla snälla klockan, gå lite snabbare nu då. Zzzzzz...

Har tittat på sista säsongs avsnittet på True Blood, kunde inte hålla mig och den var ju så bra!!! Funderar på att börja se den från början medanns jag väntar på säsong 6 som börjar 9 Juni 2013. Funderar att börja om från början på vampier diary lov it! 11 oct är det premiär för 4 säsongen wohooo!!!
Sen har vi the walking dead säsong 3 premiär 14 oct. Bra höst blir det!!!

Tittade på sex and the city igår, älskar den serien, har sett den over and over agine! Funderar på att se filmerna igen efter jobbet i kväll. Mys!

Önskar alla en trevlig söndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar