4 september 2012

Förstår inte...

Vet inte hur jag ska tillfredställa allas behov, ger så mycket av mig själv, men lyckas alltid göra någon irreterad eller vad man ska säga. Är igång hela tiden, så min sweet ascape är växt huset! Jag älskar och greja med frön, blommor, plantera och greja, tar bort alla tankar och bara är. Lyssna på musik med... I like it!!!
Igår planterade jag om mina planter, dom har fått större plats. Jag hoppas att min vindruvs ranka återhämtar sig...

Så denna morgon vaknade jag före alarmet, vid 06:00.
Älskar att lyssna på Nyhetsmorgon på TV4 play men det funkade inte idag, skit kanal!!! prövade svt funkade inte heller, så prövade med itv play en UK kanal och det funkade men på engelska, jag tycker om att lyssna på dom svenska nyheterna. *suck*

Nikki och Tyrese är i skolan idag, Tyrese första dag, fin var han i sin nya skoluniform, och hanns bästa vän Jacob kom på morgonen så dom gick tillsammans, hoppas dom har en bra första dag på Kenton School year 7.

Igår tappade Nikki en tand igen, hon var så lycklig! Tand fen kom på besök, men råkade visst glömma kvar tanden, så kanske kommer tand fen tillbaka och lämnar mera pengar? tjihiii...
Nikki hade en bra dag i skolan, hon var så glad att berätta om allt, och visa den nya skol boken mm. Men tycker inte om att hennes lärare är så hård sminkad, lite konstigt, hon har extremt mycket, lite mindre deskret är bättre speciellt om man är lärare.

Så nu är jag hemma med Tristan och Robin, känns tomt, men Tristan håller igång min lilla stora tornado. <3 br="br"> Jag är lite trött, funderar på en Powernap.

Idag tog E med sig min laptop, ska få ett nytt tagentbord, Tristan hade ju för länge sen plockat bort massor av tagenter, men kommer inte ha svenskt alfabet...

Hihi Tristan har tagit över iPad omg!!!

Solen lyser över Newcastle denna dag med! lovlig day...

Cheers Ginger




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar