8 september 2012

Haymarket by my self...

Mmm hade en liten tripp in till Haymarket idag efter jag jobbat nattpass, så mycket folk det blev, mission var att hitta en jacka till Nikki men näää, hittade lite på rea, Tristan fick 3st Disney cars tröjor och Nikki fick en super fin Hello Kitty klänning. Hittade lite till mig själv med. Så najs!

Varmt idag över 21 plus, sol underbara sol!

Laddar inför ett nattpass men har inte fått sova. Så jäkla trött!!!
Morgonpass på det och ett 12-17 pass hummm... Sen veckan är det fullt med jobb och hoppas jag får ha min tisdag ledig...

Just nu har jag massor med tankar som svänger runt i huvudet...
Skit i bland, upp å ner som en berg och dal bana... Så ååååh...

Vill bara ha lite styrka och bara...
I morgon en ny dag! mmmm...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar