14 november 2011

The weekend and Monday!

Haft en bra helg med jobb och mys... Dator fri helg har det varit och med en del funderingar...
Söndag var det kalas på Play Zone för Nikki, så skojjit, jag var med och busade runt med Tristan, sen promenad hem från Gosforth till Kenton.

Måndag, idag var det dax för Tristans första dag på nursery (dagis) han var lite motvillig först men sen så släppte det när jag gått. Kom hem till ett tyst hem, så på med musik och städa efter det passade jag på att spela lite Wii.
Var otroligt nervöst när jag skulle hämta Tristan, öppnade dörren och han såg mig mamma och kom till mig, han hade haft det gätte bra, sovit middag och ätit inga problem han hade kul på sin första dag <3 Phuuu, lättnad!
Så i morgon ska han dit igen, har honom 2 gånger i veckan där 8.30-13.00.

Mötte senare upp Robin min äldsta och vi gick för att hämta upp Nikki och Tyrese från skolan...

Nu ska jag börja med maten, spagetti och köttfärsås, sen blir det bad för som små...
I morgon får vi se vad jag hittar på.

Bild bomb från jobbet ute walkis, och kalaset... 
Picture bomb from work out Walki, and the birthday party...



















































































Had a good weekend whit job and snuggle ... Computer free weekend has been and in some thoughts ...

Sunday was the party at Playzone for Nikki, so nice, I was in and play around with Tristan, then walk home from Gosforth to Kenton.

Monday, today was time for Tristan's first day at nursery (kindergarten) he was a bit shy at first but then it went away when I went home. Come home to a quiet home, music and cleaning, after I took the opportunity to play some Wii.

Was incredibly nervous when I went to get Tristan, opened the door and he saw me "mum" and came to me, he had a good time, slept and ate dinner, no problem he had fun on his first day <3 Phuuu, relief!

So tomorrow he will go there again, have him two times a week 8:30 to 13:00.

Later i met up Robin my oldest and we went to pick up Nikki and Tyrese from school ...

Now I'll start with the dinner, then it will be bath for the little ones ...

Take care!


Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar