11 november 2011

11.11.11. Friday!

Lägger ner alla mina problem för en stund och ger alla bara massor med positiv energi ♥ never ever give up, just keep on fighting!!! love is the key!!!
Wow säger jag bara, Nikki är så bestämd vad hon ska ha på sig, jag får absolut inte sätta på henne vad jag tycker matchar, så papin och Nikki gör det bäst tillsammans tycker Nikki för då kan hon bestämma... Hehehe, den kombinationen hehehe...
Jag älskar och välja ut kläder till Nikki, men hon tycker inte om min stil, för henne existerar bara rosa och klänningar, prinsessor,  Hello Kitty. Idag var det non uniform day på school, så man får ha vanliga kläder, tog mig 30 minuter att få Nikki nöjd... Men fick i hop så det mathade, sen skille jag få på henne hennes bruna fina fluffens jacka, men nopp ute så vägrar hon gå så in och byta jacka till den ROSA!  Hummmm.....
Höll på att komma försent till skolan pg av allt detta, kom precis i tid Phuuuuu, här vill man inte komma försent, allt registreras och räknas i hop till poäng fast om man bara är 1 minut försenad, då tappar man grön point och faller ner på gul el röd... Hummm Konstigt...
Sa till Tyrese spring du till skolan, det är ok, jag fixar för han börjar 5 minuter före Nikki, men nopp han stannade hjälpte mig med Tristan och Nikki och gick med oss.
Jag  lovade Erick att jag skulle lämna Nikki på morgonen, jag har lyxen att han lämnar på morgonen och jag hämtar efter som det är på samma väg, eftersom han behövde komma tidigare till jobbet så jag kan jobba i eftermiddag, kväll... Tack!
Just nu är det städning som gäller och tvätta kläder och förbereda middagen och hinna med att åka in till city och köpa en present till Nikkis vän som har kalas i morgon, så jag passar på att köpa en ny klänning, rosa så klart hehehe... Se om jag kan hitta par rosa fluffens buffens skor...  Min rosa lilla prinsessa!!!
Önskar alla en trevlig helg! 
I put away all my problems for a moment and give everyone just a lot of positive energy Never ever give up, just keep on fighting! love is the key!

WOW, I just say, Nikki is so determined what to wear, I should certainly not put on her what I think match, so dady and Nikki do it best together like Nikki because then she can decide ... Hehehe, the combination hehehe ...
 
I love and choose clothes to Nikki, but she does not like my style, for her exists only pink and dresses, princesses, Hello Kitty. Today was the non uniform day at school, so they have to wear ordinary clothes, took me 30 minutes to get Nikki happy ... But got it so it math, then I get her a brown fine fluffed jacket, but out so she refuses to go so we went back in to exchange jacket for the PINK! Hummmm .....
 
Was about to be late to school of all this, just in time Phuuuuu, here you would not be late, all recorded and counted in the crowd to score on if you're only one minute late, then you lose the Green Point and falls down the yellow or red ... Hummm weird ...
 
Told Tyrese to run to the school, for he begins five minutes before Nikki, but he stayed and helped me with Tristan, and Nikki and joined us.
I promised Erick that I was leaving Nikki in the morning, I have the luxury of he leaves in the morning and I'll get Nikki after school.
To day he needed to come early to work so I can work this afternoon, evening ... Thank you!
 
Right now it's cleaning that apply and wash clothes and prepare for dinner and have time to go to downtown and buy a present for Nikki's friend who is a party tomorrow, so I take the opportunity to buy a new dress, pink, of course, hehehe .. . See if I can find few pink fluffy buffet shoes ... My pink little princess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar