7 november 2011

Gina. . .

Min syster... Hon blev bara 18 år, jag var med när hon föll ihop, mitt på gatan...
En läkare skrev ut Dextofen för hennes värk, hon hade haft mycket problem med sina knän och haft staffilecoccer vad det nu heter...
Men den kvällen vi drack lite öl, på väg å lämna en vän och min syster ramlar i hop och får kramper, jag fattar inget, hon slutar andas och jag minns jag skriker, det kommer en man och ger första hjälpen och där efter ambulansen kommer, jag fick inte åka med henne...
Polisen där med på plats, jag åker med dom...
Sen har jag inget minne kvar, vet att jag ser min syster med resperator, hon kan inte andas själv, fattar inget??? från att skratta och prata hon faller i hop och nu kan hon inte andas själv, bara med hjälp av maskiner...
Allt var så overkligt, förnekade, hon kommer klara sig...
Men efter 1 månad i koma, ingen hjärn aktivetet, så somnade hon in den 5 Juni 1995, hon lämnade mig så ensam, min mamma hon blev helt förstörd och försvann in i sin egen värld och jag var ensam...

Gina, jag saknar dig, jag älskar dig! Varför???

Läkaren som skrivit ut denna medicin fick endas en prick, min syster hade fått en allergisk reaktion, hon hade druckit 1 folköl 2.8% ...

Tiden och årena efter detta var inte bra, för jag var by my self, 16 år lämnad själv...

Kommer ihåg strax efter min syster dog vi hade en lektion, första hjälpen på en docka, jag kunde inte jag sprang där ifrån och sen fick jag IG på grund av det, tappade nån påäng så jag kom inte in på mitt program, så jag tappade hoppet, jag tappade livet och hamnade i fel riktning...

Inga minnen, allt borttappat...

Älskar dig Gina, 1977-1995 VIF Alltid i mitt hjärta!

Vill ni ha en fortsättning följer? 

Många år efter min systers död, så hamnade jag i obalans, men tackar Gud att jag hittade min väg tillbaka till livet, jag fick min dröm, giftemål, barn, hund, radhus, efter så mycket kämpande...
Men livet är ingen dans på rosor, man får akta sig för taggarna...


My sister ... She was only 18 years, I was there when she fell down, in the middle of the street ...

A doctor wrote out Dextofen for her pain, she had had much trouble with the knees and had staffilecoccer whatever it's called ...

But that night we drank some beer, going on to leave a friend and my sister falls and get cramps, I dont get nothing, she stops breathing and I remember I cry, a man ho walks by give first aid and there after the ambulance arrives ​​...
The police there, I go with them ...
Then I have no memory left, know that I see my sister with resperator, she can not breathe on her own, i dont understand nothing??? from laugh and talk she falls down in the ground, and now she can not breathe on her own, just using the machines ...
Everything was so unreal, denied, she will survive ...
But after 1 month in a coma, no brain aktivetet, so she fell asleep in 5 June 1995, she left me so alone.

My mother she was completely destroyed and disappeared into her own world and I was alone ...

Gina, I miss you, I love you! Why???

The doctor has prescribed this medication was trespass, a dot, my sister had an allergic reaction, she had drunk a beer 2.8% ...

Time and years after this was not good, because I was by my self, 16 years left for my self ...

Remember just after my sister died, we had a lesson, first aid on a dummy, I could not, I ran from there and then I got the IG because of it, dropped some points so I did not come into my program, so I dropped school, I lost my life and ended up in the wrong direction ...

No memories, all lost ...


I love you Gina! 1977-1995 RIP  Always in my heart!

Do you want a to be continued?

Many years after my sister death, so did I get out of balance, but thank God I found my way back to life, I got my dream, marriage, children, dog,
our own house, after so much struggling... But life is no bed of roses, we must beware of the tags ...

2 kommentarer:

  1. Jag lider med dig..... Det är jobbigt när man förlorar nära, speciellt en syster... Jag har varit på urnsättning idag och usch vad jobbigt det är.... Men livet går vidare och få får vara lyckliga över små troll ! Dom gör livet värt att leva <3 Kram !!

    SvaraRadera
  2. Oj vad lustig jag skrev.... Ja du fattar nog ;)

    SvaraRadera