2 november 2011

Hummmm...

Jag har väntat ut länge nu på håret om jag ska fortsätta färga/tona här hemma vanliga tråk färgen, mörk brunt som jag börjar tröttna på, men palla med denna utväxt, vill ha mitt blonda hår tillbaka men krävs nog mycket tid och pengar... Hummm...

Jag har varit osminkad nu hela veckan, jag som alltid piffar upp mig varje dag, spelar ingen roll om jag bara är hemma lixom. Gick till och med till Tesco osminkad nu 3 gånger...
Jag har svårt att vara utan smink? varför är det så???

Robin, min älsta son sa att jag är gätte fin som osminkad.

Förra veckan frågade jag Erick om han såg något ovanligt med mig? nya örhängen?  undrade han...
näää, jag var osminkad eh!!!

Ska hoppa in i duschen nu och  piffa upp mig! platta håret och sminka mig...


I've waited out a long time now on the hair if I should continue the color / tone at home boring color dark brown as I begin get tired of it, its outgrowth, want my blonde hair back, but do need a lot of time and money
Hummm ...

I've been without makeup now all week, I always spice up me every day, no matter if I'm home, even went to Tesco without makeup now 3 times ... 
I find it hard to be without makeup? why is it so???

Robin, my oldest son said that I am fine without makeup.
Last week I asked Erick if he saw anything unusual about me? new earrings? he wondered ???
nooo, I was without makeup eh!

Have to jump into the shower now and spice me up!
flat my hair and do makeup ...

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar