9 november 2011

Hummmm. . . . .

Jobbet ringde igår om jag var intresserad att jobba ons, tors fre tea call, 16-20, om man pusslar ihop det kan man ju få det att funka tycker jag, men inte samma system som i Sverige mm, men just nu så vill jag jobba, tjäna pengarna och få allt att funka... Men välkommen till min värld där inget funkar...

Efter lite tänkandes och pusslades mm så har jag iaf sagt till jobbet att jag kan 18.00.
Jag har bara haft otur att Tristan varit sjuk och jobb tider och dagis tider går inte heller bra ihop, vissa dagar finns det inte plats, och så dyrt det är. Har skickat in lite papper till Tax office, se om man kan få lite hjälp med dagis omkostnaderna, man kan få det som 2 arbetande föräldrar, går det ihop så kan jag göra en bättre tid på dagis för Tristan...

Jag vill jobba...

Skit tråkigt igår och idag, jag gick och la mig efter 21.00
Vaknade tidigt (före Tristan) och gick ut med Max och sen fixade Nikkis lunch box och hår...

Vill bara få komma ut lite och jobba juuu... Meh... Hummmm....


The job called yesterday if I was interested to work Wed, Thu Fri tea call, 16-20, if we puzzle it together that  can make it work, I think, but not the same system as in Sweden, bla bla, but right now I want work, earn money and get everything work ... But welcome to my world where nothing works ...

After some thinking and puzzle , I have said to the job that I can 18:00.

I've just been unlucky that Tristan has been ill and job times and nursery times are not good together, some days there is no place, and so expensive it is. Have sent paperwork to the tax office, see if i can get some help with day care expenses, you can get it by two working parents, does that work so then i can make better time on the nursery for Tristan ...

I want to work...

Shit boring yesterday and today, I went to bed after 21:00

Woke up early (before Tristan) and went out with Max and then fixed Nikki's lunch box and hair ...

Just want to get out a bit and work ... Meh ... Hummmm ....
Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar