4 november 2011

Lite tankar, , ,

Sitter och laddar inför min jobb helg <3 lite besviken att jag bara jobbar morgonen då... Vill jobba mera <3 Fick min första lön idag,  får utbetalt 2 gånger i månaden...

Tänker på en sak i går jag kommenterade så klart på fb. 

Förr skrev man i födelse boken , bibeln , i almanackan. dokumenterade i foto album . Det var privat . I dag lägger "en del" , ut varje timma av dagen , varje händelse varje foto på nätet .. På sina barn ? Undrar hur barnen kommer se på hur det var att växa upp offentligt.. 'kluring' :)

Min kommentar på detta är...


  • Ginger Zetterström Nfon hehe, nawww... de jag gör i min blogg de jag lägger ut via internet är jag som mamma som avgör vilka bilder vad jag skriver, men pratar med mina kids om vad som läggs upp, de ja gör tar nog ingen skada, de är bara minnen, om jag hade det skulle jag vara så glad för jag har inget sen jag var liten inget....

  • Ginger Zetterström Nfon alla tänker så olika, inget blir rätt nada lixom...

  • Ginger Zetterström Nfon en gång till, dom som är så imot de, varför läser dom å tittar! hummmmm
Detta var svaret jag fick :
va väll inget dömande av någon i min fundering .... bara en tanke som man tolkar om man nu vill göra det .

Vad tycker ni??? Hummm... Inget illa menat med detta...


Min blogg är vad jag är och vad jag skriver, men dessa människor som är så i mot varför läser dom? om du är intresserad av mig och mitt liv och min blogg går till min familj och vänner för uppdatering och för dom jag inte känner för kanske känner dom igen sig vad jag skriver? för livet är inte perfekt för alla, jag skriver vad jag vill... Varför yttra sig om man så intresserad än då? får det inte att gå ihop...
Har fått reaktioner men ändå är det jag som gör vad jag gör och jag älskar livet med att jag har min rätt att skriva lägga ut på vad jag gör... 


Som jag sagt förut, passar det inte LÄS INTE min blogg!!! Mohaaa, fortsätter med mitt hjärta och delar mitt liv, min erfarenhet... 


Tristans vattenkoppor går mot förbättring, han sover bättre nu på nätterna. Tack och lov!
Han har varit super busig och mammig idag...


Har haft en serie dag, tråk väder ute, så massa serier avverkade idag och söker nya nu...
Börjat titta på warehouse 13...

Sov dax snaart upp tidigt!!!

Good natt Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar