24 november 2011

Tristan mamas litel boy. . .

Kom hem från jobbet, väl motagen av mina kids <3

Tristan är så mammig nu, ingen annan gäller nu, bara jag...
Han somnade nyss, bara jag ingen annan, han gråter om jag bara släpper ner honom på kvällarna nu, han håller hårt i mig och följer mig överallt, till och med på toan...

han som var så pappig förut, nu är det bara jag...

jobbet var underbart! trivs så bra och det är dom bästa jag jobbar för <3 tillbaka i morgon, tack Erick som kom hem tidigare idag för att ta dom små...

Tittar på lost Girl snart sova...

God natt!!!


Come home from work, well welcome from my kids <3

Tristan is so mom litel boy now, no one else for now, just me ...

He fell asleep just now, just me no one else, he cries if I just let him down in the evenings now, he is tightly at me and follows me everywhere, even on the toilet ...

He was so dadis litel boy before, now it's just me ...

the job was wonderful! feel so good and it is the best I work for <3 back tomorrow, thanks Erick who came home earlier today to little ones ...

Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar