1 november 2011

1 November

Om 1 månad och 4 dagar så har vi bott här i England i 1 år, en års dag som jag sa efter det jag bestämmer om jag kommer tillbaka till Sverige, men som det känns nu så vill jag stanna...
Det är inte lätt, men jag älskar mitt jobb och staden och människorna, och barnen trivs bra och dom vill med vara kvar...

Men det dära men finns kvar, undrar vad som hände om vi stannade kvar i Sverige eller om jag skulle vilja flytta hem? hummmm....

Jag trivs här <3

Vill bara att allt ska kännas bra, vara bra...



About 1 month and 4 days we have lived here in England for 1 year, a year day, as I said after I decide if I will return to Sweden, but it feels like now so I want to stay ...

It is not easy, I love my job and the city and the people, and the children get on well and they want to be here ...

But it is there but is still there, wondering what happened if we stayed in Sweden or if I would like to move home? hummmm ....

I like it here <3

Just want everything to be good! When will everything be ok?

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar