17 november 2011

One year ago...

För ett år sedan va jag i full gång med packning och försäljning på vårat radhus, i sista sekund fick jag det sålt. Det var tufft att bo själv med en bebis och 3 barn och pappan här i UK, fattar inte hur jag lyckades med all packning själv, sen nån vecka innan flytten kom Erick och vi kastade iväg så mycket grejer, fick inte med allt då men betalar per kubik med lastbilen som körde till UK.

Fattar riktigt inte hur vi fick allt att funka, fick hjälp av mina 2 systrar och vänner, tusen tack! Glad att jag inte såg llt som kastades, många minnen många grejer... Mycket kläder som var oanvända barn kläder hamnade iaf på second hand, och en del möbler skänkte vi bort och lite förvarar vi hos min syster.

Många tvekade på mig med min resa hit, många tyckte jag gjorde fel, men jag ser det som svartsjuka!
Inte var det lätt att ta beslutet att flytta men glad att jag gjorde det för jag ångrar inget.
Mina barn trivs så bra här nu i skolan med livet här...

Så andra julen ska firas här och den 5 December har vi bott här i ett år.

Vilken resa hit... Men glad att jag är här... Tack ni som tror på mig!

One year ago...

A year ago, was I busy with pakning and sale of our house, in the last second I got it sold. It was tough to live myself with a baby and three children and father here in the United Kingdom, do not understand how I managed to do all the packing my self, then one week before the move came Erick and we threw away so much stuff, did not get all things here, pays per cubic meter in the truck that was driving to United Kingdom.

really do not know how we got all to work, got help from my two sisters and friends, many thanks! Glad I did not see anything that was thrown, many memories many things ... Much clothes that were unworn baby clothes ended up on iaf seckond hand, and some furniture we gave away and a little store we have at my sister.

Many hesitated at me with my journey here, many people thought I was doing wrong, but I see it as jealousy!

It was not easy to make the decision to move, but glad I did it because I have no regrets.

My children feel so at home here now in the school of life here ...

So the second Christmas should be celebrated here, and December 5, we have lived here for one year.

What a trip here ... But glad I'm here ...
Thank you who believe in me!

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar