2 november 2011

4 in the morning...

Tristan hade svårt att somna, tror vid 23 tiden, sen sov han oroligt och vaknade vid 4 tiden på morgonen och hade det jobbigt, så jag är = med trött mami idag, nog med det inget att hitta på...

Tacklas med massor med problem, men försöker bara övervinna dom och vara stark, trött på att vara ledssen och försöka för mycket, så just nu försöker jag bara med att vara glad, utan på...

De första idag jag tänkte på var åh vill fika med vänner/familj kom över till mig! men det går ju inte.
Känner mig bara så otroligt ensam idag och saknar sällskap, så ensam...
Kämpar mot tårarna men dom kommer än då...



Tristan had difficulty falling asleep, I think at 23pm he slept worried and woke up at 4 o'clock in the morning and had a tough time, so I'm = with tired mami today, nothing to do to day...

Tackled with a lot of problems, but just trying to overcome them and be strong, tired of being sad and trying too much, so right now I'm just trying to be happy...

The first today I thought of was oh want coffee with friends / family came over to me! but it's not possible.
Just feel so extremely alone today and have no company, so lonely ... 

Struggling against the tears but they come anyway...

 
Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar