25 november 2011

Friday

Erick gick tidigare till jobbet idag, så jag tog Nikki till skolan, tack Tyrese att du hjälpte mig på morgonen och fixade Nikkis lunch box och så mycket mer!!! Guld värd!

Sen efter vi lämnat Nikki så blev det kaffe och fika handlat på Tesco.
Har hunnit med att städa, tvättar nu och grejar, ska ut på en promenad med Tristan och handla lite inför mys i kväll efter jobbet...
Vädret är helt galet, ena sekunden sol nästa storm och regn sen sol??? Konstigt!!!
Huvudsaken nu att solen är tillbaka!

Har fått mycket jobb nästa vecka och det tycker jag om, det blir Gosforth walkis, tror nog att den blir min för en tjej där kommer nog sluta och den ger mig mer timmar i jobb än den i Montagu. Men är där med så helt ok!

Laddar nu och har lite att göra inför jobbet idag, glad är jag!!!

Det är no uniform day in school, så Nikki var så snyggo, hon hade taghits, sina fluffens skor och lite rosa med, och skinn jackan, precis min stil <3 Glad att hon fått ärva pappas rumpa, min fyller ju inte ut tillräckligt hehehe tycker jag!...

Nä måste fixa nu så ha en underbar helg, för mig är det jobb helg och storhandla som gäller!


Erick went earlier to work today, so I took Nikki to school, thanks Tyrese helping me in the morning and fixed Nikki's lunch box and so much more! Worth gold!

Then after we left Nikki then had coffee and refreshments at at Tesco.

Have been cleaning, washing now and other things going out for a walk with Tristan and do some shopping before snuggle tonight after work ...

The weather is crazy, one second sun the next storm and rain, then sun??? Strange!

The main thing now that the sun is back!

Has received a lot of work next week and I like that, it becomes Gosforth Walki, think that it will be my for one girl that will probably stop and it gives me more hours at work than in Montagu. so ok!

Loading now and has litle to do before work today, glad I am!

There is no uniform day in school, so Nikki was so nice, she had taghits, fluffed shoes and a little pink, and leather jacket, just my style <3 Happy that she inherited dad's butt, my fills are not given out enough hehehe I think! ...

Nah must fix now so have a wonderful weekend, for me it's jobs weekend and great deal on behalf of!


Have a good weekend! Cheers Ginger!!! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar