10 oktober 2011

Wohooo...

Jobbet ringde, dom vill att jag nu börjar på engång, morgon rundan, men opps, Tristan har inte börjat daycare så jag ringde dom och dom ska höra av sig igen med tider mm, lite mer komplicerat här juuuu, blir tokig på hur allt ska tajma in med varandra, vet inte mitt shema än med jobbet, jaja väntar på att daycar ringer igen, här betalar man för varje seson man har och dyrt är det så man vill inte att det blir onödig tid, endas dom dagar jag jobbar, tror att jag då börjar 07.00 till 10.00 kanske då gå lunch walkern  vi får se...

Bokade in mitt första jobb, nu till helgen, spännande, då är jag by my self höhöhö...

Fick en mini sovmorgon till 8.15 idag, så skönt! sen var det bara att rulla ut bin, och recycling bin.
Regnat och det är verkligen grååå väder, men 15-16 plus så helt ok...


Får se om det blir en promenad lite senare.
Vänta på samtal, fixa lite samtal och städa, tar nog city i veckan, ska köpa gummistövlar nu, det behövs. Byta jackan...


Jag hoppas Tristan är redo att börja, ber till högre makter att allt ska gå bra!!!
Vi har iaf soff mys idag, jag och Tristan <3


Ska senare i kväll på make up sale på The Duke's, all maybelline, rimmel miss sporty, revlon mm 60p per item el 1pund per bag med 8st mixed make up...Super billigt ju!


Cheers!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar