7 oktober 2011

Jobb helg!

Ska ju jobba mina första intro pass i helgen, höll på att glömma bort det, tänkte på 3d bio i Mentrcenter, men det får vi ta nån annan gång...
Har nu hittat var jag ska jobba mitt första pass, så nära där jag bor så det är perfect!!! börjar 07:15 så den biten på morgonen kan jag gå, tar nog ca 10 minuter. Ska bli spännande! Just med att det blir nytt för mig.

Kom ju på en bra sak!!! Här firar man jul den 25 December, fast jag bor här så kommer jag fira den 24 December, kan inte släppa traditionerna där hehehe, så jag ska meddela jobbet att jag jätte gärna jobbar den 25 på deras julafton om dom behöver personal då, och då vara ledig den 24!!! Bra va???

Ligger ju lite efter min planering nu med att Tristan blev sjuk igen, men tror han kan vara redo för inskolning nästa vecka, men ska säga till jobbet att jag finns tillgänglig efter 17:00, helger och nätter för stunden tills det blir färdigt med Tristan...

Erick kom hem igår, sååå skönt!
Jag fick en dubbel våffeljärn, nya soda streem flaskor som jag inte hittat här, bara maskinen med flaskor. Sen massor med dipp mixer, ostbågar, och choklad, och massor med godis!!! Tack!
Tristan fick sin pappa dos och var nöjd igen. <3

Jag har haft fullt upp med hemmet och kidsen...Läxor, bus, middags lagning, städning, tvätt, plock mm, har inte haft så mycket med tid att sitta ner...

Fick sovmorgon i morse en stund, Tack!!!
Så fredags för mys med Tristan, vi ska åka in till da city, Haymarket och shoppa lite, Tristan och jag behöver jackor och skor, mössa och vantar till Tristan och jag behöver en jobb väska med alla mina jobb grejs.
Solen lyser fint kallt höst väder!

Hoppas ni får en trevlig helg jag börjar ju 7.15 slutar 20.15 hehe men har 2tim lunch som jag kan gå hem under den tiden, tur att det är nära.

Fredags mys med bästaste serierna, The vampire daires och secret cirkle  med ostbågar och chips och dipp <333

Take care Cheers Ginger

mmm, min lunch igår...


you shop, we drop! God morgon Tesco!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar