26 oktober 2011

Back to life!

Har ju haft en jobbig tid igen, men nu är jag tillbaka...
Försöker bara göra det bästa av allt, mycket hemlängtan efter familj och vänner så självklart kan det bli upp och ner...

Har jobbat helgen som var, alldeles själv och det har gått bra, lite nervöst var det ju, men dom flesta av dom är underbara <3 sen har vi det motsatta, men det är bara att fortsätta... Som jag säger, min största svaghet är just språket, jordiskan men det har gått bra än då, bara 3 personer som jag hade lite svårt att förstå till 100 % men det kommer, jag lär mig, men ändå blir jag besviken på mig själv men gör det bästa än då...
Till helgen går jag Montagu lilla rundan, och Gosforth rundan, synd att jag inte fick Kenton för den är den bästa <3 Me i lov och den är alla underbara!!!

I måndags vaknade jag till värsta dagen ever, vet inte vad som hände med mig, hela eftermiddagen, kvällen grät jag i non stop, varför i dont know??? Tisdagen vaknade jag med nån influensa, sååå dålig jag var, sov bort den dagen och badade och bara försökte tänka positivt... Idag Onsdag vaknade jag av solen, mår ganska bra, vad hur i dont know whats going on???

Jag lämnade Tristan på Nursery idag, han var super duktig, inga tårar, han klamra sig fast i Emily (hans key person) Han verkligen älskar henne <3 han har släppt in henne i sitt hjärta och det känns bra! Så inga tårar idag, och när jag och Nikki hämtade honom så kom han till oss och var glad. Så på måndag är hanns första riktiga dag 8:30-13:00...

Kidsen har half term 1v lov från skolan, på måndag är det ju Halloween , det är stort här i UK, större än Sverige, ska bara se hur alla affärer pyntat nu sen länge tillbaka hehehe...

Förra veckan så hade jag utvecklingssamtal med Tyrese och Nikki och allt var bara positivt, så stolt mami jag är <3 <3 <3 Jag gjorde det rätta att flytta hit med kidsen...

















Montagu

Va på 10 de våningen där i höghuset på jobb... Fantastiskt utsikt var det!

Kenton Lane hemgång från jobbet...

Montagu walk


I hissen på väg upp i tionde våningen då...





I had a tough time again, but now I'm back ...

Just trying to make the best of all, very homesick for family and friends so of course it may be upside down ...

Worked weekend that was, all by myself and it has gone well, a little nervously, it was, but most of them are wonderful <3 then we have the opposite, but only to continue ... As I said, my biggest weakness is precisely the language, jordi scan but it has gone well over time, only three people I was a little difficult to understand 100% but it will, I learn, but still, I am disappointed in myself but do the best than when ...

At the weekend I go Montagu little round and round Gosforth, shame I did not get Kenton for it is the best <3 it's all wonderful!

Last Monday I wake to the worst day ever, do not know what happened to me all afternoon, evening, I cried in the non stop, so i dont know??? Tuesday I woke up with some flu, sooo bad I was, sleeping away the day and took a bath and just tried to think positive ... Today, Wednesday I woke up the sun, feeling pretty good, what how i dont know whats going on???

I left Tristan at Nursery today, he was super good, no tears, he cling to Emily (his key person) He really loves her <3 he has placed her in his heart and it feels good! So no tears today, and when me and Nikki picked him up so he came to us and was happy. So on Monday is Tristans first real day 8:30 to 13:00 ...

Its been half-term 1v from the school, on Monday, it's Halloween, it's great big here in the United Kingdom, bigger than Sweden,'ll just see how all the shops decorated now since long back hehehe ...

Last week I had parents meetings at school with Tyrese and Nikki and everything was positive, so proud mami I <3 <3 <3 I did the right thing to move here with the kids ...

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar