6 oktober 2011

Why do it have to stop?

Har varit orolig, mm....
Mycket just nu, Tristan sjuk och Nikki trotsig och hemmet ska städas, tvättas kläder, torkas, plockas laga mat, läxor alla 3 kids, mm...
Bara så trött bara så utmattad, har inte tid för mig själv juuu...
Nu har jag suttit ner lite korta stunder, men de regnar lite, sen uppehåll osv, så tog in all tvätt som hängs upp och torktummlar...
Mina ögon går i tvärs, jag är sååå trött...

Hatar löften som bryts, väntade på ett samtal men de kom inte... Bara såååååå off... Blääää...

Jag är nog bara så trött, behöver lite tid att greja lite men har den inte, ska ju jobba i helgen, måste ju förbereda mig...
Så synd nu att Tristan blev sjuk igen, febrig, snorig, trotsig, grinig, skrikig, så inskolning nästa vecka då...

Näää ja bara så negativ, sorry, bara en sån dag...
I morgon är en ny dag, å Erick kommer hem...

Jag vill åka till Sverige eller varför inte till Spanien för en weekend hehehe...

See ya, take care, Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar