4 oktober 2011

10 månader i Newcastle...

Jag gjorde det rätta och jag ångarar inte flytten, glad att jag gjorde det <333
Kidsen trivs så bra! Jag älskar staden, Kenton och människorna som är så varma. Personalen på Tesco känner mig nu, så alltid små prat och fort jag kommer in utan kidsen så säger dom du lyckades komma ut en sväng själv hihihi, underbar personal! <3 jag trivs bra!

Självklart saknar jag Sverige, min familj och vänner, men inte så jag vill flytta tillbaka, bara komma och hälsa på, och äta makaroner och falukorv typ och dricka svensk mjölk och gott vatten =) svensk husmanskost och godis och ostbågar, men anpassar mig bra än då här med Ikea, och ska pröva beställa från en svensk sida som finns i London, där har dom falukorv, allt vad jag vill ha och inte dyrt heller fri frakt om beställningen är över 50 pund så have to try!!!

Nu är kidsen förkylda, tror jag måste avvakta lite med Tristan med daycare, eller försöker jag bara hitta en anledning att inte??? hehehe...

Erick är nu på väg till Sverige på business trip... 3 dagar med totalt fullt upp då... Men no problems, jag är super mum, när det väl gäller så kan jag 110%...


Ska ta en promenad med Tristan ner till stor Asda och handla lite som behövs.
Riktigt höstväder ute nu, värmen försvann... Kallt...


Take care Cheers Ginger!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar