19 oktober 2011

Life is a Roller coaster...

Mitt liv är sååå upp och ner och just nu går det bara neråt... Men shit the same, ska inte ens gå in på det, men jag finns alltid där för mina kids till 110% jag är där!!!...

Jag har varit på andra dagen nu med inskolning med Tristan, gallskriker när jag lämnar honom, men det gick över på en gång när jag gick och han tar sig an sin key person Emily och håller henne i benet och följer henne.
Men det känns jobbigt att lämna honom, är det värt det? är det rätt att utsätta sitt barn för detta? men samma igen när jag ska hämta så dissar han mig, och vill inte komma hem, han vill stanna kivar och leka på ute gården. han var där 45 minuter idag, så nästa vecka blir det 1 timme 2 dagar...
Triss blir ju på glatt humör när vi går hem, då han får gå själv och det är ganska så trafikerat men sköter sig så duktigt, han vet nog att det blir vagnen annars hehehe...
Vi får se hur det går detta med inskolningen...

I går och idag har jag stor rensat, kastat mycket som inte behövs och städat och plockat, frivilligt för att inte grubbla och tänka för mycket...

Tristan har vägrat sova middag nu i 2 dagar blir = en trött och väldans grinig Tristan, han är ju bara 1½+ så han behöver sin vila så nu på eftermiddagen blir det så svårt att fixa middagen samtidigt man har en gråtig skrikig Tristan runt fötterna, bläää inte lätt...

I morgon har jag föräldrar möte på Nikkis skola och så är det non uniform day, så Nikki och Tyrese får ha på sig vanliga kläderna. Sen på fredag ska jag och Robin åka till sjukhuset, han ska göra ett ultraljud över magen så vi får se om det är något problem där?  Sen är det någon föreställning på Nikkis & Tyrese skola som jag med ska hinna med att se på...
Planerar Haymarket i morgon, måste förbi på kontoret och fixa några saker inför jobb helgen...

Nää nu är kvälls racet fullt igång!


 A promise means EVERYTHING. But once it is broken, sorry means NOTHING.
  
The worst kind of pain is when you’re smiling just to stop the tears from falling.

My life is sooo up and down and right now it is just down ... But shit the Same, should not even go into that, but I will always be there for my kids to 110% I'm there !!!...

I have been on the second day now with induction with Tristan, screamed when I leave him, but it went over it later when I went away, and he takes on his key person Emily and keeps her in the leg and follows her.

But it feels hard to leave him, is it worth it? is it right to expose their children to this? but the same again when I pick him up he do not want to come home, he wants to stay and play outside. He was there 45 minutes today, so next week it will be 1 hour 2 days ...

Tristan becomes happy agin when he walk home, then he must go himself and it's pretty trafficked but are doing so well, he knows enough to make it otherwise buggy hehehe ...

We'll see how it does this induction ...

Yesterday and today I have a large clearing, subject to much that is not needed and cleaned and picked, voluntarily not to worry and think too much ...

Tristan has refused to nap now for 2 days is = a tired and lots going grumpy Tristan, he's only 1 ½ + so he needs his rest so this afternoon it will be so difficult to fix dinner while you have a cry loud Tristan around the feet, Bläää not easy ...

Tomorrow I have parents meeting at Nikki's school and it's non uniform day, so Nikki and Tyrese may wear ordinary clothes. Late on Friday, I and Robin go to the hospital, he will do an ultrasound on his stomach so we'll see if there are any problems there? Then there's no show at the Nikki & Tyrese school that I will have time to look at ...

Planning Haymarket tomorrow, have to pass in the office and fix a few things for the job this weekend ...

Now evening race fully up and running!


Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar