13 oktober 2011

Inskolning...

Idag var det första dagen för Tristan, bara där för att skriva på massor med papper och lite info och träffa Tristans fröken, hon conectade med Tristan på en gång och Tristan var super blyg men hon hittade lite knep så det känns tryggt just första stunden vad som händer.
Så på måndag har vi första riktiga inskolnings dagen, dom ger Tristan extra tid om det behövs allt för honom så allt ska gå bra, så det känns ju bra.
Jag har börjat med 2 dagar i veckan, varje session kostar ganska mkt, så tiden är 8:30-13:00.
Det blir spännande, man borde ju vara van med fjärde barnet men näää det blir man inte...

Konstiga dagar har jag haft, fick en känslomässig blackout, hur i dont know, jag höll mig borta i några timmar satt i växthuset för det regnade, saknar familjen hemma i Sverige och få prata, min mamma har fortfarande inte fått någon hemtelefon efter flytten och det är tufft, vill prata. ringer gratis från Internet calls på hem nr, blir dyra räkningar om jag ringer till mobil...Miss ya all <3

Jag har fått jobb i helgen igen, går då själv, jag fick min Montague runda, min egna runda, men får ta helgerna på den tills Tristan blivit inskolad färdig, Tristan börjar sin första dag den 31 oktober då jag ska börja jobba på veckorna med... Spännande.
Lite nervös är jag nu till helgen, för det är en ny runda och nya rutiner som ska göras, men jag är positiv! Ska bli skojigt och se om jag mathar bra i denna rundan...

I morgon åker jag och Tristan in till Haymarket. Byta min jacka...

Fullt upp, fullt ös...

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar