31 oktober 2011

Måndag / Monday (Halloween)

Jag har haft en bra jobb helg! träffar underbara människor och kommit in i det ganska bra nu...
Jag är the swedish girl, och jag har något som dom tycker om i  mig, för där ingen har varit välkommen så har det gått bra för mig så stolt jag är!!!
Jag va ju lite orolig att hitta i mörkret men det gick bra, hittade på en gång!
Igår kväll var det mycket fyrverkerier, fint i mörkret.

När jag kom hem från jobbet i går kväll, så såg jag att Tristan inte mådde bra, tog en temp och han hade 40 graders feber, så alvedon, glass och baddade honom på pannan med en blöt kall handduk och lyckades få ner tempen, lite läskigt när febern kommer så plötsligt för han får skakningar i hela kroppen, stackars liten <3
Så idag får han vara hemma från dagis/nursery synd, skulle vara hans första riktiga dag...
Men nu har han ingen feber, konstigt?

Så var det dax för skola i gen för kidsen, känns konstigt att sitta själv med Tristan, det är så tyst och lugnt.
När jag jobbat nu så har dom saknat mig så mycket, har inte varit borta så länge och dom kommer springandes i full fart när jag kommer hem och jag blir överfallen av massor med pussar och kramar, dom är så vana att jag alltid är hemma hehehehe...

Det är skönt med jobbet, för alla tankar och problem försvinner bort för en liten stund och självklart känns det underbart när man är så saknad av barnen när man kommer hem...

Idag ska det firas halloween, så jag ska iväg ner till Asda och köpa pumpa och godis.
Tyrese ska gå en runda med sina vänner (tricks and treats)


I've had a good job weekend! meet wonderful people and got into it pretty good now ... 
I'm the Swedish girl, and I have something that they like in me, for which no one has been welcome as it has gone well for me so proud I am! I va a little anxious to find in the dark but it went well, found at once!

Last night there was much fireworks, fine in the dark.

When I got home from work last night, I saw that Tristan did not feel well, took a temp and he had 40-degree fever, so alvedon, ice cream and bathed him in the forehead with a cold towel and managed to bring down his temperature, little scary when the fever comes so suddenly because he can shake all over, poor thing <3 

So today he be home from nursery... But now he has no fever, strange?

School for the kids to day, it feels weird to sit alone with Tristan, it's so quiet and peaceful.
Hehe...

When I work now, they have missed me so much, have not been away so long and they come running at full speed when i come, and I get attacked by lots of hugs and kisses, they are so familiar that I am always at home hehehehe ...

It's nice to work, for all the thoughts and problems disappear off for a while and of course it feels wonderful when I am so missed by the kids when I come home ...

Today we gonna celebrate Halloween, so I'll go down to Asda and buy pumpkin and candy.

Tyrese will go a round with his friends (Tricks and Treats)


sunrise <3










sunset <3


Londis

Kenton Lane

Tyrese and Nikki been waithing for me to come home...

Home =)

fireworks


sååå mys!

 

mys!

Dukes

 Take care Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar