17 oktober 2011

Hummmm....

Tog fel jobb helg, men helt ok fick gå ett intro med betalt den rundan med så det var ju helt ok, så till helgen är det jag ska jobba själv...

Haft det gätte jobbigt med ryggen och ena knät och tandvärk, sååå jobbigt!!! Knaprar tabletter, smörjer med värkkräm och sen heat lotion...

Idag har jag varit med Tristan på dagis, jag som trodde jag skulle vara med honom men nopp, fick gå där ifrån, så jag gick och köpte en kaffe och var super nervös...
När jag kom tillbaka efter dessa låååånga 30 minutrarna så berättade dom att han varit ledssen i 10 minuter, sen hade dom gått ut på gården, och jag visste ju att Tristan skulle älska det!
Och han hade ju super kul, satt i en bil och vägrade komma till mig juuuu, oj vad han gallskrek när jag tog ur honom, han ville ju vara kvar och leka, så till sist slutade han då han fick gå hem vägen själv, så duktig han är!!! Konstigt just med känslorna, ena sekunden si och så, men känner mig nu trygg att lämna honom där...
Bra personal och det är ju jag som får anpassa mig...Så på onsdag ska jag lämna honom i 45 minuter...

Strax är jag på väg till föräldrar möte med Tyrese...

I morrn måstes det ut på äventyr!!!

Cheers Ginger!









Lördags mys i badet =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar