27 oktober 2011

Bästaste Liza!

Just nu håller jag på att planera en resa, vill komma mig i väg och jag frågade min bästaste vän, och självklart så vill hon med <3 vi har ju inte träffats dom senaste åren så ofta men vi har varandra än då...

Vi har gått igenom mycket tillsammans...
Tror detta skulle va toppen för oss bara vi vara <3

Inte vara mamma, fru, bara vara Ginger och den bästaste vännen för några dagar...
Bästaste Liza kollar upp resor så det blir spännande var och när det blir av, jag längtar och har något underbart att se fram imot, så glad, jag behöver detta...

Tack Liza <3
 
mmmmm

mmmm....

Nice sooo nice...

Right now I'm planning a trip, want to get me away and I asked my best friend, and of course, she wants to <3 we've not seen the last few years so often but we are together than and when ...

We have gone through a lot together ...

Think this would be great for us, only we <3

Not a mom, wife, just Ginger, and just be the best best friend a few days ...

Liza looking up flights so its exciting and when it happens, I can not wait, and now i have something wonderful to look forward too... I am happy! i need thise!!!

Thanks Liza <3

Cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar