16 september 2011

The Vampire Diaries avsnitt ute på tredje säsongen!!!

Sååå bra den är!!! i lov it i lov it i lov it!!!
Det blev lixom Fredags mys, pizza med pepsi och titta på The Vampire Diaries, MYSIGT JU!!!


Va i väg förut med Robin på sjukan, han är fortfarande svullen och har ont så dom skickar remiss till att göra ultraljud på magen. Han fick en ny dunderkur med antibiotika och penicillin.
tog bussen dit och sen tog vi promenad på hemvägen, Tristan sprang och gick hela vägen, så duktig han är, Kenton Lane är ganska trafikerad väg men han höll sig på trottoaren ganska så bra! Min dagliga motion.


Tack E att du lämnat Nikki i veckan, uppskattas stort då jag är som en ping pong boll <333


Igår efter skolan så köpte vi mjukglass från den där glassbilen som alltid nu står parkerad vid skolan, gott var det! Sen när vi kom hem så har Tyrese fått låna med sig en trumpet hem från skolan, så fort han satte igång och spela så bestämde jag mig snabbt att det blir en promenad med Tristan, ner till hönorna igen. =)

Trött mössa idag är man, men det är ju fredag, mys ikväll, snart hämta Nikki, på fredagar slutar dom 1 timme tidigare...

Inga planer bara ta det lugnt. Önskar en trevlig helg till alla <3


Cheers! Ginger

Tyrese

 

Nikki



Tristan


Min mjukglass mumms!

 


Sverige i mitt hjärta!

Tristan tar alltid av sig skorna och sockarna varför i dont know? dax att köpa hänglås till skorna så dom sitter på???

Älskar iaf att titta på hönorna...






Hemma nu med med alla kidsen, nu är det helg och fredags mys!!!  Phuuuuuu!!! See Yaaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar