8 september 2011

Trött mössa...

Känner mig lite som en zombi, så trött...
Har stor städat och fixat uppe, så i natt sov Nikki i sin egen säng, hon har inte gjort det på evigheter, hon sover i Tyrese dubbelsäng...
Har kommit igång med alla rutiner nu, Erick sa att han kunde lämna Nikki på skolan idag, men näää vill ha min rutin, mysigt med promenad och morgonrutinerna, med kaffen i handen ut...
Somnat tidigare nu på kvällarna, så jag börjar komma in i detta nu, men så trött.

Idag gick Tristan från skolan då vi lämnat Nikki, tog 40 minuter (tar ca 10min annars) hem för han sprang andra hållet sen mycket att utforska och jag med mina nya vägar att gå hem, finns så många och letar fortfarande efter den bästa.

Har fyllt i Tristans Daycare papper, helt otroligt mkt som ska skrivas, 4st papper och dom vill ha nr till tandläkare, gp, health care och syskons info...
Det är svindyrt här i england med dagis, full tid per vecka kostar ca lite över 2000kr, som tur är behöver inte jag full tid, utan 2-3 gånger i veckan ca 3 tim och det kostar 270kr per session med 3timmar och då måste jag ha med mig blöjor och tvättservetter och betala mat å dricka.

Hinkar i mig kaffe just nu, ska nog bara ta det lugnt idag, har problem och ont i ryggen.

Tristan på vift...




Äntligen fick jag mitt ägar papper på Max <3

 Take care, cheers Ginger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar