12 september 2011

Upp & Ner...

Haft städ maraton, men känns lite hopplöst då Tristan är som en tornado inne och stökar Max är självklart med på det, så städ kramp på högsta nivå...
Tristan är så trotsig följt av Nikki med, Oj oj oj fullt upp nu...

Skickade in Daycare papprena i Fredags, idag ringde dom och det verkar som att jag kommer få plats, måste veta mina arbetstider, så annorlunda här...

I fredags tog jag och Tristan en promenad ner till Asda som öppnat, före detta Netto, så bra! älskar Asda och det är lite närmare dit än till stor Asda... Så på vägen hem har dom kolonilotter och där finns det höns som Tristan älskar att titta, så vi va där ett bra tag. Hade husinspektion med och allt va ok...

Helgen har varit jobbig, Robin blev sjuk sen i fredags, så jag har servat honom på sängen, sprungit upp och ner och Tristan har varit på dåligt humör, kastar glas i golvet och drar Max i svansen och går igenom varje rum som en tornado... Nikki är lite små trotsig hon med, minsta lilla så gråter hon eller surar, sen går hon i lag med Max, Tristan och dom 3 kan vända ner på hela huset och jag bara städar och plockar hänger tvätt, börjar regna så ner med tvätt sen upp med den igen... Phuuu lite mkt... Avslutade denna helg på söndagen att spela wii och softa och E fick fixa middag och dom små på kvällen med bad och sova dom...
Robin är fortfarande sjuk, så idag har vi fått tid på NHS (vård central typ) Lite rädd att han fått en urinvägsinfektion som spritt sig, jag hoppas att det inte är blindtarmen som spökar, den fick jag bort operarad när jag var 11 år...Hoppas dom hittar felet och att Robin kryar på sig nu.
Han har blivit assisterade kapten i hanns fotbolls lag, kul! Men han missade matchen i lördags.

Idag är det slut på skol invänjar dagarna, så nu börjar Nikki 09:00 och slutar 15:30 jag hoppas det kommer gå bra och att hon orkar med det. Hon är så duktig och fått vänner och pratar så bra engelska, mycket nu...
Väntar på att Tristan ska komma igång och prata, just nu säger han många ord på engelska och svenska men han pratar flytande egenspråk, fattar inget när han drar igång hehehehehe...

Det blåser och stormar ute, men solen lyser, så en bra dag att hänga tvätt!!!

Nu hoppas jag på att allt flyter på och min rygg blir starkare och att allt går i hop med mitt jobb och daycare tiderna mm...Har redan shoppat upp min lön hihihi i tanken då....

Ska göra mig i ordning nu att hämta Nikki från skolan, sen i väg med Robin till NHS och se vad det kan vara...

Take care Cheers!!!

Rabatt hund...

Max har hittat något gott, ett blad!

Tristan älskar ju att hoppa på sängen...






 

Kenton Road

Kenton Road

Max på morgon besök på min säng hehe...


kom igen matte, kliv upp nu...

Tristan totalt däckad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar