15 september 2011

Torsdag

Helt slut igår, la mig 22:30 höhö, vem är jag, vad händer med mig??? hehehehe...
Skönt att få sova, Erick lämnade Nikki på skolan i morse, jag började städa istället, hur stökigt kan det bli egentligen??? Jag säger bara Tristan...

I kväll är det premiär för tredje säsongen på Vampier Daires hoppas avsnittet kommer ut snabbt, den andra nya serien The secret cirkel va bra.

Åhhhh Erick ska på tjänsteresa till Amsterdam och Uppsala i November, känner mig lite avis där på Sverige, vill faktiskt åka och hälsa på min mami, hon har flyttat från huset och närmare till mina syskon till en radhus lägenhet, hon verkar allafall trivas bra och alltid ha varmt vatten och avlopp som fungerar så glad för mamin <3 Miss u Big Time!!! Vill ju ha med mig Max...

Mmm har det skiiit tråkigt idag, fjärde dagern med huvudvärk och är på lite underligt humör.
Robin fortfarande sjuk, inga för bättringar men ska till doktorn  i morgon igen, jag tror det är blindtarmen, har känslan på det, för han borde bli bra annars men det blir han inte... Stackarn missar mycket skola och träningar och matcher nu och han är ju redan smal så nu har han gått ner ännu mer i vikt så han är skinny, inge bra. Orolig och frustrerad...

Ska nog ta en promenad ner till nya Asda och Tristan får titta på hönorna han tycker om dom...

Solen lyser, lovlig väder!


Lite så där kan man känna sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar