5 september 2011

Nikki

Idag var det dax! Nikki var så duktig, vaknade själv kl 07:00 med Tyrese, hon var så excited att gå till skolan, visste ju inte riktigt hur det går till här, men jag fick lämna henne, ingen inskolning, men det gick bra hon satt med sin fröken och sen fick hon välja plats... Så konstigt att bara gå på engång, men stog kvar en stund utanför och tittade in och det gick ju bra! Hoppas hon har en rolig första dag!!! ska hämta henne 13:30 hela veckan, hon börjar 09:00 och nästa vecka blir det 15:30... Så pirr i magen ju!!!
Men skönt att ha Tyrese där. Robin börjar skolan i morgon, sen blir det ju tomt här hemma...

På Nikkis skola har dom en playgroup från 2 år, så dom frågade om Tristan vill börja där, sa att han är 1½ men dom sa att det ser helt ok ut, han är stor, så det kan ju vara en bra grej, Tristan hade jätte kul på skolan när vi lämnade Nikki och Tyrese, han sprang runt...

Sen fick jag ju ringa till jobbet och boka om tiden, det gick bra! ska dit i morgon kl 10:00.
Sen har vi ju svenska mötet på onsdag, ska nog dit.. 

Känns så konstigt ju, vara utan Nikki och Tyrese, speciellt min prinsessa men hon har det säkert spännande, träffa nya vänner och leka mm... Min grannes tvilling flickor, går med där så det är ju bra!

Tristan är ju en vild liten tornado, han vägrar ju åka vagn nu, så lite jobbigt att springa efter honom med all trafik som finns här, så funderar nog på att köpa en sele för säkerheten, vet aldrig om min rygg krånglar och det skulle hända något då, så tar hellre säkerhet före, men endas då där det är mkt trafik annars är han super duktig på att springa. Han gick/sprang på hemvägen från Asda igår när vi handlade Nikkis skolkläder, snabb är han!

Håller på att göra Nikkis rum till ett spel rum, hon sover aldrig där så why not lixom...

Nu ska jag längta till 13:30 då jag får hämta hem min lilla smurfa <333

Cheers!!!

Nikki på väg till skolan <3

Max
Coolingen Tristan
Tristan, min lilla stora tornado!

Mumma
Mumms


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar