12 september 2011

Full måne...

Ute i mörkret lyser månen, full moon, så fint men undrar om det ger mkt i känslor på mig och barn???
känner ni av det??? när det är full moon, kan man få massor med extra känslor? va tror ni?

Min dag har varit jobbig, hade gråten i halsen redan på morgonen, nu kom tårarna...
Så frustrerad, så jobbigt, speciellt när jag behöver personen och den är så långt ifrån men ändå så nära...
Så utmattad! får man vara det som mamma? som fru? som person??? behöver bara en axel att luta mig på och få förståelse men näää, har mig själv eller???

Har varit med Robin på NHS, dom tror att det är blindtarmen och en uv, så vi ska tillbaka till sjukhuset i morgon, har redan beställt taxi... Hoppas ändå på det bästa...

Ska nu titta på True Blood sen sova...

Saknar dig mamin, hoppas flytten gått ok, lov u! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar