23 september 2011

Äntligen Fredag =))))

Ska bli så skönt med helg!
Men tackar Erick som lämnat Nikki på skolan hela denna veckan på morgonen, jag fixar hennes hår och lunchbox på morgonen, otroligt skönt att stanna kvar hemma när alla drar i väg på morgonen...
Men Tristan är ju som en terror med att stöka ner, så fullt upp än då.

Idag så ska jag titta på Tyrese när han spelar på Kenton School (Robins skola, där börjar Tyrese nästa år)
Så det ska bli kul, brukar inte vara jag som följer med och tittar, det gör Erick.

Jag är super stolt över Nikki, igår var hon leader of today!!! hon får så många klistermärken med berömmelse, hon lär sig sååå mycket nu i skolan, veckodagar, alfabetet nu med ljud, hon kan dom så bra och hon har fått en tredje läxa en liten bok, men hon känner igen ljudena så otroligt snabbt hon lär sig och så många ny vänner och alltid lika glad att gå till skolan och lika glad när jag hämtar henne, tycker hämtningen är lite konstig som jag skrivit tidigare om, just med grindarna, men bättre nu att vänta vid en annan grind, trångt i korridoren och många föräldrar trängs hehehehe... Men man anpassar sig bra än då...

Idag ska vi köpa mjuk glass från glassbilen efter skolan, får inte glömma plånboken, har lovat Nikki hon kommer komma ihåg! Hela veckan har hon tjatat på glass nu, men jag har lovat på fredagar, undrar hur länge den där glassbilen ska stå där??? hehehehe... Är det inte lite samma med att det är massor med choklad och sötsaker vid kassan när man betalar??? hehehe...

På måndag åker Tyrese på klassresa, spännande! Dom åker nästan till Skottland 2 dagar är dom borta i vildmarken typ...Kommer sakna honom ju! Tyrese ger mig sååå mycket med energi och styrka och kramar underbara Tyrese <3

För mig flyter det på, nästa vecka så ska jag gå på jobb kurser som jag får betalt för, och underbara E är med Tristan då och jobbar hemifrån, tack!
Så då ska jag få välja mellan 2 olika scheman så jag hoppas den passar in i Tristans dagar som han har på dagis, funkar det så blir det inskolning till veckan, huva huva, men tror det kan bli kul för honom när han väl kommer in i det med inskolningen kommer nog bli en jobbig grej urs vill inte men det ska allt gå bra och jag får lite undantag för honom att just få vara där lite extra... Men ändå känns alltid jobbigt att släppa dom små <3

Hemma nu med Tristan soff mysigt har det varit i veckan med honom <333 Han är fortfarande förkyld så hoppas det går över nu, dax att köpa mössa och jacka till honom. det blir nog till veckan. Tyrese behöver lite grejer till sin klassresa så ska fixa det idag och i helgen.

Äntligen fredag! helg mys, serier yheeee!

Take care Cheers Ginger

Veckans bilder!


Spider Pig!

Vacker morgon <3




Nikki på väg till skolan.


Erick & Nikki


Tristan vinkar bye bye...



Super snorig...

Disney time!

Soff mys time!

Max <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar