26 september 2011

Broomley Grange

I dag åkte Tyrese på sin klassresa till Broomley Grange, han kommer hem på Onsdag, kommer sakna honom mkt, Tyrese är en person som ger mig mycket energi och hörs alltid hemma, så tomt och tyst kommer det vara...
http://www.broomleygrange.co.uk/ Det är ett häftigt ställe dom åker till, mkt med äventyr kolla in länken =)

Helgen så har jag ju haft en iPad hemma, så häftig tycker jag, svårt att pilla på iPhone efter man varit på iPad, funderar på att skaffa en iPad 2... Me i like! Lite dumt att det inte finns flash player, men som vanligt kan man hitta app och ladda ner och titta på film och serier så no problems!

Söndagen har varit otroligt jobbig, tänker för mycket, saker och ting händer och jag pallar inte... Om det är så här det ska vara så vill jag inte... Så svårt det ska vara men det tillhör väl livet eller???

Nu är det en ny vecka, sol sol sol idag och värme kommer i veckan 20 plus =) Najs och jag har 2 jobb kurser att gå på, tisdag och onsdag.
Tristan har gjort illa sig på foten i går, vet inte vad som hände, han var uppe med Nikki och busade, så nu vägrar han gå, han har ett sår under foten, vet lixom inte vad hur han fick det? avvaktar lite om han inte kan gå på foten senare idag blir det NHS = vårdcentral, typ.

Take care! Cheers Ginger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar