7 december 2013

Veckan som gått...

Det har varit storm här, sådan tur att det var på min 3 dagars ledighet, så jag har varit ledig onsdag till fredag, så skönt med sovmorgon ♡

Har inte gjort så mycket, nu är det jobb helg.
Hemma på lunch! Ska äta frukost.

Under veckan har jag städat och grejat och Jag och Tyrese gjorde egna hemgjorda pizzor, så gott!
Laddat kroppen med mycket vila har jag gjort iaf...
Va hemma hos en kollega i onsdags på kaffe och i Tisdags var E i Harrogate över dagen...
Har haft mycket grubbel och tänkande men jag är ok...

Nikki verkar vara hyper trotsig men inga öron idag, och alltid när jag jobbar tidigt sover alla kids länge på morgonen =/
Konstigt. ..

Idag kommer José och hälsar på, E tittar på fotboll och det är soff häng som gäller nu.

Undrar om jag hinner med en powernap, så trött, jobbar senare...

Over and out!

Trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar