17 december 2013

Jobbet dax...

Strax iväg och jobba tea/night calls...
Har laddat med kaffe.
Har jobbat i morse och varit på training, klart intressant och lärde mig nytt! Massor ny info i hjärnan nu måste jag memorera alla mediciner varje klient har och veta effekt, och allt om det iaf... hehehe... ca 9 minst 9 klienter ojojoj...
Har pratat igen om mitt schema och hoppas dom fixar det nu! Goshccc blir alldeles vimsig med allt och alla, ska troligtvis få tillbaka mina calls hoppas jag. Vissa carers kommer inte bli glada men det var mina calls från en början så stay off it!

En kaffe påfyllning nu, haft mys med mina ♡
Tyrese var bara hemma en kort stund, han hade med en vän hem så dom skulle gå hem till honom, eftersom rugbyn är inställd.

Nikki och Tristan tittar på nickjr2 och nu verkar det vara Samsung tablet som gäller för Nikki, hon spelar sims =/

Ledig 3 dagar ons, tors, fredag, på fredag är det jul lov som gäller så mys ♡
I morgon fixa hår och möte på jobbet.

Hann byta Tyreses nya nike skor, så dom inviger han nu

Na dax att fixa sig inför en jobb kväll.

Later Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar