30 december 2013

Monday funday?

Njaaaa, vädret är så windy och regn, så grå väder =/
Alla mina favorit serier är det uppehåll...

Haft en sån bra helg så mys!
Städat och sorterat i Nikkis rum, har inte hunnit med att måla än, blir nog av på onsdag.
Lördag kväll åt vi indisk mat så gott och älskling köpte hem smirnoff så drinkar blev det, film mys på sängen ♡
Repris på söndag med, sovmorgon och film och popcorn bara softat denna helg, det behövdes...

Jobbar idag och imorgon, ser fram imot nyår, jag försöker leta upp var dom säljer kinesiska lyktor, vill köpa 5st, vill göra det kommande året så mycket bättre♡
Håller på att spara, så vi planerar att åka till Spanien till samma hotell vi var sist till det var så bra!
Så längtar till semestern i sommar.

Urs vilket ruskväder det är ute, tur att det inte är kallt, har vind regn ställ på mig, väl utrustad.

Kidsen spelar på Wii U ojojoj vilket tjavs det kan bli ibland, hubby jobbar och jag har fixat cykeln, fixat bromsarna igen, nöter ut dom så mycket backar i min area...
Sitter och myser här i soffan, ska ta en påfyllning med kaffe.
Sitter och funderar på nyårslöfte hummmm...
När jag var liten fick jag alltid en nyårs present, så jag funderar på om jag ska suprice'a kidsen med en liten present och göra det som tradition ♡

Hoppas att jag kommer hem lite tidigare ikväll, har en klient som cancelled.
Måste hinna med att färga håret ikväll efter jobbet, pallar inte utväxten jag har hållt ut länge nu, vet inte om jag ska ta ur min hairexstations, tycker inte om den jag har nu, bytte ut innan jul men den känns så plastig, ska nog byta igen slutet av månaden till det jag hade först, den var perfekt, den var längre, den jag har är kortare, vet inte varför jag fick en annan annorlunda mot den jag hade=/ ska prata med Lianne om det, funderar ändå på att klippa mig eller göra dom längre hairexstations med äkta hår, så besviken juuu, älskar ju men hair cut med lugg så snyggt det med. 

Jaja, ska mysa med kidsen nu innan jag ska jobba tea/night calls.

Over and out!
Ha en bra måndag. ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar