23 december 2013

God morgon måndag!

Så skönt att inte vakna till ett alarm denna måndag morgon, sovmorgon till 8.30 så underbart!
Ledig idag så idag ska det sista inhandlas...
Vi ska bara hitta en liten eller halv kalkon för onsdag då det är jul afton här.
(Men vi firar ändå den 24 hehehe)

Ska köpa en till grej åt Nikki & Tristan och Tyrese är inte färdig så det sista idag...

Dricker kaffe på sängen, sååå mys!
Dom små är i Tyrese rum och tittar på Mario wii u på youtube.
Jag ska dusha så jag är färdig när hubby kommer hem från sin kör lektion.

Haft en bra jobbar helg men sån värk i kroppen, vädret har varit stormigt och kallt med regn.
En av mina klienter tackade mig så mycket för denna jobb helg, vi har druckit kaffe och pratat så mycket så batteriet i prat grejen tar slut hela tiden hihihi...
Dom flesta carers går in och stannar bara i 2-5 minuter, då ett call är oftas 30 minuter, orättvist mot klienterna när detta händer varje calls...
Dom uppskattar mig välldigt mycket för min tid.
Sen har jag fått massor med choklad, och julkort, och en jätte fin blomma i kruka, och ett vin flask smycke.
Tack alla underbara ladys och gents ♡

Nu blir det kaffe på fyllning och dusch time, ute är det kallt och mörkt fast det är morgon =/

Later!

Over& out. ..

Mina fina love birds, dom låter där nere nu så frukost dax...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar